MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Maren efter September 21, 2013, 08:35:12 pm

Titel: Søndagstur
Indlæg af: Maren efter September 21, 2013, 08:35:12 pm
Hej alle,
jeg vil gerne køre en tur i morgen. Hvis ikke nogen har en bedre ide, så kunne vi køre igen til pandekagehuset ved vejle, det vil være sidste chance for i år.
Vi ses
Maren
Titel: Sv: Søndagstur
Indlæg af: klattenadmin efter September 21, 2013, 11:17:47 pm
pokkers, kan ikke komme med :( rigtig god tur, og velbekomme til dem der er heldige ;)
Titel: Sv: Søndagstur
Indlæg af: Havtrold efter September 22, 2013, 10:24:38 am
Aiijj, jeg ville gerne men kan ikke idag. Ellers godt initiativ Maren. God tur!
Titel: Sv: Søndagstur
Indlæg af: klattenadmin efter September 22, 2013, 07:52:18 pm
kom i afsted, og var pandekagerne gode?
Titel: Sv: Søndagstur
Indlæg af: Maren efter September 22, 2013, 08:39:45 pm
Jo tak! Vi har haft en god tur på små veje derop og et bord i solskin. Ventetiden til pandekagerne var heller ikke så længe denne gang.