MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Claus Andersen efter September 15, 2014, 08:02:34 pm

Titel: Dragster aften
Indlæg af: Claus Andersen efter September 15, 2014, 08:02:34 pm
Hej Klatter
Tirsdag d. 30 kl. 19.30 kommer Svend Fagan og fortæller lidt omkring det at køre en dragster MC med op til 700 hestekræfter, om sporten generelt, samt hvordan han selv kom igang.

Svend Fagan kører i Team Paddy, som holder til her i Kolding. Svend er tidligere Europa mester i 2012, yderligere 2 gange Hollands mester i 2009 og 20012 - Svend medbringer sin hjemmebyggede 4,5 m grønne dragster, som vi alle kan få et kig på i værkstedet.
Svend gør sig klar til alle typer spørgsmål, som kom frit frem.

http://www.youtube.com/watch?v=A_x0_8f4e7E

http://www.team-paddy.com/

Arrangør Klatten RR-Team
Titel: Sv: Dragster aften
Indlæg af: Peter Krogsten efter Oktober 03, 2014, 01:31:07 pm
Fint arrangement Claus. Det er jo ikke så tit vi ser den gren af MC sporten i Danmark.