MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: klattenadmin efter September 17, 2013, 07:35:01 pm
-
Vi køre ud og kigger på beskidte blade
-
Der skal jeg være med, hvis XT'en så stadig står til rådighed ::)
-
Det gør den da Maren - men så blir' jeg jo nødt til at sidde bagpå 8)
-
masser af jord og mudder tak!!!!!!!! ;D
-
Det bliver uden mig i år, medmindre den køres i omegnen af Ancona Italien 8)