MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Finn Damkjær efter Maj 02, 2014, 05:20:49 pm

Titel: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Finn Damkjær efter Maj 02, 2014, 05:20:49 pm
Hej.
Jeg er blevet spurgt om vi kan stille med 4-5 motorcykler (gerne flere) af forskellig art i forbindelse med et personalearrangement på Kolding pædagogseminarium onsdag d.28/5-2014. Jeg har sagt foreløbig ja, med forbehold. De forventer bare at vi møder frem med motorcyklerne og svarer på spørgsmål om det at køre på MC. Der er måske et par stykker der kan tænke sig at få en kort bagsædetur.
Tidsrammen hedder afgang Klatten kl.16:45, fremvisning og snak samt evt køreture til kl.18:00.

Jeg er blevet lovet at der er en lille erkendtlighed til dem som møder frem  ::).

Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Thomas Jeppesen efter Maj 02, 2014, 07:14:58 pm
...jeg kommer gerne og lufter en gog'er lidt :)

Thomas J.
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Maren efter Maj 02, 2014, 09:12:19 pm
Jeg kunne også tænke mig at være med. Men hvis man kan vinde noget med rigtige svar, er jeg sikker på den sidste plads ;) Du skrev at din mc bliver vasked inden -> kaster det dårligt lys på dig, hvis man kommer på en indmuddered mc eller er det fin nok for at fremvise "naturen" af en offroader?  ::)
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Finn Damkjær efter Maj 02, 2014, 09:26:59 pm
Det vil da være rigtig fint hvis du kommer med en godt beskidt XT550 Maren.

Vi skal da gerne kunne vise at vi favner vidt både på alder, køn og mc typer.
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Maren efter Maj 02, 2014, 10:47:12 pm
Fedt! Så er vil jeg være forberedt allerede i morgen efter "leje i grusgaven"  8)
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Søren Buus efter Maj 03, 2014, 06:16:26 pm
ja da Ducati  8)
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Per B. efter Maj 03, 2014, 08:47:49 pm
Vi må da vist hellere få en japaner V2 med også 8)
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Thomas Jeppesen efter Maj 15, 2014, 11:34:58 pm
Nå øv....

"The Italian Stallion" og rytteren må melde fra til pædagog-komsammen. Jeg skal til Norge i de dage !

Thomas - Benelli 899
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Vic2Rex efter Maj 22, 2014, 09:16:57 am
Sådan en "1/4 Nimb, 1/2 Brutale 899 og Steen's 'Damp-Lok." burde næsten med ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
Titel: Sv: Fremvisning af vore motorcykler
Indlæg af: Finn Damkjær efter Maj 23, 2014, 09:18:09 pm
Arrangementet er desværre aflyst på grund af for få tilmeldinger. Til festen, ikke fra vores side. Vi vil blive spurgt igen når en ny dato foreligger. Spred gerne budskabet til de der har ønsket at medvirke. TAK