MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Keld Rasmussen efter April 30, 2014, 11:29:08 am
-
Hej er der nogle der vil med på tur, i morgen 1 Maj, nogle af os lønslaver har fri.
jeg laver en tur til Billund hvor der er et argm for Mc og div køretøjer. se mere på.
susogbonneshave.dk Afg fra klatten kl 17. Køre af småveje.
Kom NU.
Hilsen Keld. 23629759 :) :)
-
Ikke alle lønslaver har fri imorgen :'( og min arbejdsdag strækker sig til hen på aftenen . . . så desværre, jeg kan ikke være med. Æv også!
Men det er jo snart Tinkerdal Tur Tid (de 3 T'er) og så må arbejdet vente!
God tur imorgen! :)