MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Torben Krag efter April 07, 2014, 10:33:12 am

Titel: Kørsel med handicappede på Røde Kors
Indlæg af: Torben Krag efter April 07, 2014, 10:33:12 am
Arrangementet er hovedsageligt for sidevogncykler men solo-er må også gerne være med.

Vi mødes i Klatten senest kl. 13.30 og kører samlet til Røde Kors på Sjællandsvej 3-7 i Kolding, hvor vi slutter ca. kl. 16.

Beboerne kører en tur i sidevogn i det tempo som de kommer 'ombord' i, og når alle har fået en tur, er der kaffe og kage.
De, der ikke er ude og kører tur, hjælper til og hygger med beboerne og personalet.

ALLE MED SIDEVOGN ER MEGET VELKOMNE !!!
Titel: Sv: Kørsel med handicappede på Røde Kors
Indlæg af: Finn Damkjær efter April 07, 2014, 12:17:21 pm
Deres lagkager plejer at være rigtig gode  :P
Titel: Sv: Kørsel med handicappede på Røde Kors
Indlæg af: klattenadmin efter April 13, 2014, 07:02:28 pm
Deres lagkager plejer at være rigtig gode  :P
...jamen så er det jo afgjort