MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Erik raagaard efter April 02, 2014, 06:12:30 pm
-
hej klatter.
jeg hørt der nogen der vi ud køre tur i morgen inde de tager i klatten, hvad tid på dagen er det.
mvh erik
-
er der så nogen der vil med mig ud og køre tur kl. 6 inden vi i tager klatten
mvh erik
-
Hej Erik
Der "plejer" at være afgang kl. 18. Jeg kan desværre ikke i aften. Men måske kommer der andre. Bare mød og og se hvad der sker :-)
Hilsen Karen
-
Der er en ny medlem, som vil hente sin mc i Lunderskov. Jeg ved ikke, hvad hun blev enig om og med hvem, men jeg skal være nede i klubben kl 19.00, så tager jeg det derfra.
-
Hva dælen Maren, har du ikke fået lavet din ntv lygte endnu?
-
Hov hov hov - jo da. Men lad' os nu se hvor længe det holder :o
-
Kommer du ikke og køre en tur nu her ved 17 tiden
-
Der var ikke nogen, der skrev en opslag til det idag kl 17 - mon ikke det er en dato i ole's private kalender? det kan vi andre da ikke se ;)