MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Erik raagaard efter April 02, 2014, 06:12:30 pm

Titel: torsdags køretur.
Indlæg af: Erik raagaard efter April 02, 2014, 06:12:30 pm
hej klatter.

jeg hørt der nogen der vi ud køre tur i morgen inde de tager i klatten, hvad tid på dagen er det.

mvh erik
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: Erik raagaard efter April 03, 2014, 11:12:34 am
er der så nogen der vil med mig ud og køre tur kl. 6 inden vi i tager klatten

mvh erik
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: Roadrunner efter April 03, 2014, 01:01:02 pm
Hej Erik

Der "plejer" at være afgang kl. 18. Jeg kan desværre ikke i aften. Men måske kommer der andre. Bare mød og og se hvad der sker :-)

Hilsen Karen
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: Maren efter April 03, 2014, 01:57:06 pm
Der er en ny medlem, som vil hente sin mc i Lunderskov. Jeg ved ikke, hvad hun blev enig om og med hvem, men jeg skal være nede i klubben kl 19.00, så tager jeg det derfra.
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: klattenadmin efter April 03, 2014, 04:39:33 pm
Hva dælen Maren, har du ikke fået lavet din ntv lygte endnu?
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: Maren efter April 03, 2014, 04:48:30 pm
Hov hov hov - jo da. Men lad' os nu se hvor længe det holder  :o
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: klattenadmin efter April 03, 2014, 05:04:57 pm
Kommer du ikke og køre en tur nu her ved 17 tiden
Titel: Sv: torsdags køretur.
Indlæg af: Maren efter April 03, 2014, 05:16:03 pm
Der var ikke nogen, der skrev en opslag til det idag kl 17 - mon ikke det er en dato i ole's private kalender? det kan vi andre da ikke se ;)