MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Roadrunner efter April 02, 2014, 04:39:38 pm

Titel: Fredagsøl
Indlæg af: Roadrunner efter April 02, 2014, 04:39:38 pm
Baren bugner af øl - de skulle nødigt blive for gamle!
Kom og nyd en enkelt med din klat-venner.
Hvis du er heldig kan du også få lidt nachos!
Vi er der sådan cirka fra 20-tiden.

Hilsen The Kickstarters
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: Per B. efter April 02, 2014, 07:34:38 pm
Pokkers. Vi skal til vinsmagning i Vamdrup, hvilket jo godt nok plejer at blive veldigt muntert. Men hvis det bliver kedeligt, tager vi toget til Kolding og kommer ned til jer :D
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: Finn Damkjær efter April 02, 2014, 08:32:29 pm
Sorry, No can do! Familiefræs, men godt initiativ.
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: klattenadmin efter April 02, 2014, 11:03:40 pm
 Jeg er klar
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: Maren efter April 02, 2014, 11:16:06 pm
Det er jeg også, men jeg fik at ved, at vi skal vente hen til fredag  :P
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: Roadrunner efter April 03, 2014, 01:01:54 pm
Det er jeg også, men jeg fik at ved, at vi skal vente hen til fredag  :P

Maren, fredagsøl er oftest om fredagen . . . funnybones  ;D
Titel: Sv: Fredagsøl
Indlæg af: GBM efter April 03, 2014, 05:59:22 pm
Lyder super - men men men har fornøjelsen af 3 børnebørn :-) - måske en anden fredag??????? :)