MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Roadrunner efter April 02, 2014, 04:39:38 pm
-
Baren bugner af øl - de skulle nødigt blive for gamle!
Kom og nyd en enkelt med din klat-venner.
Hvis du er heldig kan du også få lidt nachos!
Vi er der sådan cirka fra 20-tiden.
Hilsen The Kickstarters
-
Pokkers. Vi skal til vinsmagning i Vamdrup, hvilket jo godt nok plejer at blive veldigt muntert. Men hvis det bliver kedeligt, tager vi toget til Kolding og kommer ned til jer :D
-
Sorry, No can do! Familiefræs, men godt initiativ.
-
Jeg er klar
-
Det er jeg også, men jeg fik at ved, at vi skal vente hen til fredag :P
-
Det er jeg også, men jeg fik at ved, at vi skal vente hen til fredag :P
Maren, fredagsøl er oftest om fredagen . . . funnybones ;D
-
Lyder super - men men men har fornøjelsen af 3 børnebørn :-) - måske en anden fredag??????? :)