MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Torben Krag efter April 01, 2014, 10:03:35 am

Titel: Victoria-løbet
Indlæg af: Torben Krag efter April 01, 2014, 10:03:35 am
Vi mødes kl. 9.00 i klubben til morgenmad - tilmelding ikke nødvendig men man må gerne.


VICTORIA-LØBET:

Det var i det tidlige forår 1977 at dette arrangement første fandt sted.

Den gang hed det Bison-rally, og deltagerne var alle medlemmer af den legendariske klub "MB 6094 Hejls".
Siden 1996 har navnet været Victoria-løbet og det har taget udgangspunkt fra MC-Klatten's lokaler i Kolding.

Formålet med løbet er, at få en god lang forårsdag ad snoede veje i flot natur på motorcyklen; i godt vejr (det plejer at lykkes) og i godt selskab (det lykkes altid).

Du vil komme på veje du måske drømte om fandtes; men du ikke havde fundet endnu. Du vil opleve og se ting og sager i landskabet, du ikke aner er der.

Turen foregår i dit eget tempo og har intet med væddeløb at gøre.

Der køres ad mindre veje, så grusveje er en mulighed.

Du vil blive stillet opgaver som skal løses undervejs, som stiller krav til din opmærksomhed, fantasi og sans for humor.

Der er en præmie til vinderen; men man kan sagtens deltage uden at være konkurrencemenneske.

Undervejs er der fælles frokost, hvor din egen medbragte madpakke er hovedattraktionen.

Turen sluttes af med varm suppe og præmieoverrækkelse, og der er garanti for en vis træthed.

Den første starter ca. kl. 10.00 og de øvrige følger med to minutters interval.

Det vil være smart at medbringe: Kortholder / tanktaske, kuglepen, fuld tank, gerne en passager, godt humør og så lige madpakken.

[/size] [/size]
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Roadrunner efter April 01, 2014, 03:19:50 pm
Det lyder rigtig hyggeligt - jeg er med.
Det må være noget ved, når det har holdt ved i så mange år.

Håber at de veje jeg drømte om at fandtes ikke er dem jeg håbede ikke fandtes  :o  ;D
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Maren efter April 01, 2014, 04:41:23 pm


Håber at de veje jeg drømte om at fandtes ikke er dem jeg håbede ikke fandtes  :o  ;D

@Karen: Du har endnu muligheden for at reservere "pool offroaderen" for den dag ;)
@Torben: Du ved, jeg vil gerne forberede løbet sammen med dig, vel. Vi snakkes i Klatten  :)
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Torben Krag efter Maj 11, 2014, 11:05:28 am
HUSK VICTORIALØB PÅ FREDAG KL. 9.
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Roadrunner efter Maj 11, 2014, 12:56:24 pm
HUSK VICTORIALØB PÅ FREDAG KL. 9.

HAR husket det  :) Det står i min kalender og jeg er der kl 9. Glæder mig.
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Steen efter Maj 15, 2014, 09:29:25 am
Jeg og min datter Kamilla kommer og vi glæder os til en dejlig dag sammen med jer hilsen Steen
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: maybom efter Maj 15, 2014, 12:53:07 pm
Glæder mig til Victorialøbet sammen med jer i morgen.
Solskin (noget af tiden) sørger jeg for, så  :-)))

Jørgen
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Erik raagaard efter Maj 16, 2014, 08:44:38 pm
hej alle klatter.

tak for en rigtig hyggelig tur ude i det blå, på en fin dag. godt Engagemang Torben 

Hilsen Erik og Steen
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Per B. efter Maj 18, 2014, 09:03:11 pm
Ja det var en god tur, selvom den blev lige lovligt begivenhedsrig for Bente og mig. Tak for hjælpen til formanden. Det sparede os for en lang gåtur  :)
Titel: Sv: Victoria-løbet
Indlæg af: Maren efter Maj 26, 2014, 01:41:21 am
Også tak for en hyggelig dag og stor tak til Torben!
Undrer mig, hvornår jeg vil kom til at prøve min vandre-pokal af  ::)
Billeder må gerne oploades her: http://www.mc-klatten.dk/media/thumbnails.php?album=36