MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Roadrunner efter Marts 27, 2014, 02:37:16 pm

Titel: Torsdagstur - ja da
Indlæg af: Roadrunner efter Marts 27, 2014, 02:37:16 pm
Vi skal da ud og køre i aften . . . . kl 18 as usual  8)
Titel: Sv: Torsdagstur - ja da
Indlæg af: Maren efter Marts 27, 2014, 04:48:24 pm
Undtagelsesvis vil jeg ikke være med til det idag, skal være lidt focusered på at lave NTV'en klar til den store rejse  8)
Titel: Sv: Torsdagstur - ja da
Indlæg af: Erik raagaard efter Marts 27, 2014, 05:20:57 pm
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med
Titel: Sv: Torsdagstur - ja da
Indlæg af: Roadrunner efter Marts 27, 2014, 10:10:16 pm
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med

Jamen hvad kører du da på, siden du ikke mener du kan følge med?
Det behøver ikke altid at gå så hurtigt  :)