MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Roadrunner efter Marts 27, 2014, 02:37:16 pm
-
Vi skal da ud og køre i aften . . . . kl 18 as usual 8)
-
Undtagelsesvis vil jeg ikke være med til det idag, skal være lidt focusered på at lave NTV'en klar til den store rejse 8)
-
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med
-
jeg vil gerne køre med, hvis jeg havde noget der kunne følge med
Jamen hvad kører du da på, siden du ikke mener du kan følge med?
Det behøver ikke altid at gå så hurtigt :)