MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Maren efter Marts 19, 2014, 05:41:15 pm

Titel: Aftentur starter allerede kl 17.00
Indlæg af: Maren efter Marts 19, 2014, 05:41:15 pm
Hej alle,
Vejrudsigten er  rigtig god for imorgen, derfor synes Karen og jeg, at vi skulle udnytte det. Vi starten endnu tidliger end sidste gang.
Hvis du kan holde fri tidlig fra arbejde og har lyst til at være med, kom til Klatten senest kl 17.00 med god humør og fuld tank ;)
Ingen tilmelding, bare møde op til tiden.
Vi ses
Titel: Sv: Aftentur starter allerede kl 17.00
Indlæg af: klattenadmin efter Marts 21, 2014, 08:52:56 am
Tak for en rigtig fed tur! dejligt at få lidt luft under vingerne ;)
Thomas, jeg finder ud af at smide dine film bider op til glæde og gavn for alle :)