MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Finn Damkjær efter Marts 15, 2014, 11:44:56 am

Titel: Køretur i dag lørdag
Indlæg af: Finn Damkjær efter Marts 15, 2014, 11:44:56 am
Hvis der er nogen der vil med på en tur i det dejlige vejr, kører jeg fra klatten i dag kl 13. Tilmelding ikke nødvendigt, bare mød op med fuld tank. Hjemme igen ikke senere end kl 17.
Finn
Titel: Sv: Køretur i dag lørdag
Indlæg af: Finn Damkjær efter Marts 15, 2014, 06:08:03 pm
Det blev en fin tur sammen med Maren til Handewitt. 233Km. Vi kom hjem kl17:02
Titel: Sv: Køretur i dag lørdag
Indlæg af: Maren efter Marts 15, 2014, 11:35:42 pm
Tak for at finde en god route ned og hjem igen, Finn. Solen var også med på vejen. Og nu, hvor jeg hentede nøglerne til min nye kufferset, fik jeg den også lige montered ;)