MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Torben Krag efter Marts 10, 2014, 09:19:03 am
-
Her er der dømt grus og mudder m.v.
Hvem lægger et godt spor ??
-
Sådan, dato'en nærmer sig!
Jeg kender ruten endnu ikke.
Men jeg har tænkt mig, at vi mødes fra kl 9.30 i Klatten til morgenmad, og vi kører fra klatten kl 11.oo
Så kan man selv bestemme, fra hvornår man vil være med. Jeg skal dog ved, hvem der kommer til morgenmad mht indkøb.
Omkostninger bliver så delt, vil dog ikke være en formue.
Hen ad turen, vil der være en pølse-snak, drikkevarer skal dog enhver selv have med.
Så er der en dag tilbage, for at tjekke, om der er nok knopper på dækene - jeg satser på, at vi vil have alvorlig brug for dem :o
Mudder-hilsen fra Maren 8)
-
Tak til Maren og Søren for en hyggelig dag på knopperne. Maren havde lavet en rigtig fin rute til os, og vi var alle trætte da vi kom tilbage til klubben, hvor vi fik æblegrød og kaffe. På turen lavede vi forrørspølser og var en tur i skoven. :)
Mvh Niels, som er sulten efter mere.... :D
-
Ja, også tak til jer, det var en dejlig hyggetur. :)
Her få billeder, har jo mere video'er..
PS: Myre bygge huset hele deres livet!