MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Torben Krag efter Marts 07, 2014, 09:01:37 am

Titel: Forslag til generalforsamling
Indlæg af: Torben Krag efter Marts 07, 2014, 09:01:37 am
Hej alle.

Måske ikke den helt rigtige placering af dette indlæg, men savner en mulighed på Forum for at sende en besked til alle på een gang.

Disse tre vedhæftede forslag er indsendt inden generalforsamlingen og skal derfor til afstemning på søndag.

Vel mødt til generalforsamlingen.

pbv. Torben