MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Jimmy Friis efter Februar 24, 2014, 07:29:26 pm

Titel: Fælles tur til Bakken
Indlæg af: Jimmy Friis efter Februar 24, 2014, 07:29:26 pm
Hej Klatter
Hvis vejret er med os er der her en mulighed for en tur til Hovedstaden for at åbne Bakken. normalt er der omkring 3000 motorcykler med til denne begivenhed.

Jeg har arrangeret et lynbesøg til min gamle klub "Valby MC" så vi kan få en kop kaffe og evt. spise lidt medbragt.

Afgang fra Klatten kl. 1100 torsdag morgen.
Vi kører ad hovedveje til Valby MC
Afgang med Valby MC kl 1730
Afgang Nørrebro gade 1900
Forventet ankomst Bakken kl. 2030+
Fri kørsen hjem efter behov

 De eneste udgifter skulle være til benzin, bropenge samt lommepenge til forlystelser på Bakken.

SÅ ER VI KØRT KL. 11

Hilsen Leif & Jimmy