MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Maren efter Februar 17, 2014, 10:33:35 pm
-
Åbent hus hos mc-chaufførerne i Fredericia, 26 April fra kl 13.00
Der står endnu ikke så meget på deres hjemmeside http://www.mc-chaufforerne.dk/viewpage.php?page_id=13 , men en invitation hænger på tavlen i Klatten.
Det er ikke vigtigt at registrere sig, bare for at se hvem der har intersse til at være med.
Lad' os snakke nærmer i klubben.
-
Vi er bleven et par stykke, der møder kl 13.00 i klatten, så skal vi finde en omvej til Fredericia.