MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Havtrold efter Februar 07, 2014, 07:54:50 pm
-
Bjorn Berge kommer til Kolding
Har du hang til blues og rock med knald på,
så tag med og få en fed musikoplevelse.
Koncerten er mandag d. 7. april kl. 20.00 på Godset.
Køb selv din billet på: www.godset.net
Prisen er 100,- i forsalg eller 125,- i døren.
Hvis der er stemning for det kan vi mødes før koncerten til en kop øl et sted i byen.
Hilsen fra The Kickstarters ;D
-
Hej Karen, tror du, han har også en eller to irisk sange på lejr, så lige inden det går på øen? 8) Hvis ikke, så bliver det bare en Guiness eller Bulmers :P
-
Du kan jo ønske et nummer hos ham. Hans musik har rod i folk (norsk - desværre ikke irsk), blue grass, rock, blues og metal.
Så der er da mulighed for lidt af hvert.
-
Det ku da egentlig godt være at jeg skulle ta' med ?
Trenger til noe skikkelig høy musikk .. Det er så stille på øya her !
::)
Jeg er på -
-
@Henning: Hvornår kommer du tilbage fra øen? Jeg har endnu ikke købt mit billet, skal jeg bestille en med for dig? (Men du vil ikke slippe for at betale alligevel :P )
-
Bente og jeg har købt billetter. Og hvorfor da ikke starte aftenen med en øl?
-
fordi det skal være 2 8)
-
https://www.youtube.com/watch?v=tqcoWFDeb0w
Han har godt nok gang i "rytme-boksen"! Også en øl til mig tak. :)
-
Hvis der er nogen som ikke har købt billet endnu, så vent til i morgen. Jeg får måske 2 til salg pga. arbejde :-\
Jeg ved mere fredag formiddag, og giver besked her på forum :-[ :-[
-
Hvis der er nogen som ikke har købt billet endnu, så vent til i morgen. Jeg får måske 2 til salg pga. arbejde
Jeg ved mere fredag formiddag, og giver besked her på forum
Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D
-
Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D
Sådan Per! :)
Håber ikke du du var nød til at brække armene på dine kollegaer.
-
Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D
Sådan Per! :)
Håber ikke du du var nød til at brække armene på dine kollegaer.
Måske har Per brækket sine egne arme? !
-
Jeg har en god kollega, som også gerne vil ud og høre musik. Og så må jeg acceptere at jeg skal lave noget mandag, som jeg ellers elegant havde sneget mig udenom ::)