MC Klatten forum

Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Havtrold efter Februar 07, 2014, 07:54:50 pm

Titel: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Havtrold efter Februar 07, 2014, 07:54:50 pm
Bjorn Berge kommer til Kolding

Har du hang til blues og rock med knald på,
så tag med og få en fed musikoplevelse.
Koncerten er mandag d. 7. april kl. 20.00 på Godset.


Køb selv din billet på: www.godset.net
Prisen er 100,- i forsalg eller 125,- i døren.

Hvis der er stemning for det kan vi mødes før koncerten til en kop øl et sted i byen.


Hilsen fra The Kickstarters  ;D

Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Maren efter Februar 08, 2014, 09:42:02 am
Hej Karen, tror du, han har også en eller to irisk sange på lejr, så lige inden det går på øen?  8) Hvis ikke, så bliver det bare en Guiness eller Bulmers  :P
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Havtrold efter Februar 08, 2014, 11:02:08 am
Du kan jo ønske et nummer hos ham. Hans musik har rod i folk (norsk - desværre ikke irsk), blue grass, rock, blues og metal.
Så der er da mulighed for lidt af hvert.
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Henning Muszynski efter Marts 11, 2014, 09:10:46 pm
Det ku da egentlig godt være at jeg skulle ta' med ?

Trenger til noe skikkelig høy musikk .. Det er så stille på øya her !

 ::)

Jeg er på -
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Maren efter Marts 12, 2014, 08:13:48 am
@Henning: Hvornår kommer du tilbage fra øen? Jeg har endnu ikke købt mit billet, skal jeg bestille en med for dig? (Men du vil ikke slippe for at betale alligevel  :P )
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Per B. efter Marts 24, 2014, 05:03:28 pm
Bente og jeg har købt billetter. Og hvorfor da ikke starte aftenen med en øl?
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Maren efter Marts 24, 2014, 05:36:14 pm
fordi det skal være 2  8)
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Niels efter Marts 24, 2014, 06:03:49 pm
https://www.youtube.com/watch?v=tqcoWFDeb0w

Han har godt nok gang i "rytme-boksen"! Også en øl til mig tak.  :)
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Per B. efter April 03, 2014, 09:53:05 pm
Hvis der er nogen som ikke har købt billet endnu, så vent til i morgen. Jeg får måske 2 til salg pga. arbejde :-\
Jeg ved mere fredag formiddag, og giver besked her på forum :-[ :-[
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Per B. efter April 04, 2014, 07:43:02 am
Hvis der er nogen som ikke har købt billet endnu, så vent til i morgen. Jeg får måske 2 til salg pga. arbejde
Jeg ved mere fredag formiddag, og giver besked her på forum 


Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Roadrunner efter April 04, 2014, 08:28:19 am
Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D

Sådan Per!  :)
Håber ikke du du var nød til at brække armene på dine kollegaer.
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Henning Muszynski efter April 04, 2014, 06:55:45 pm
Billetterne er ikke længere til salg ;) :) ;D ;D

Sådan Per!  :)
Håber ikke du du var nød til at brække armene på dine kollegaer.

Måske har  Per brækket sine egne arme? !
Titel: Sv: Rock og blues på Godset
Indlæg af: Per B. efter April 05, 2014, 12:22:50 pm
Jeg har en god kollega, som også gerne vil ud og høre musik. Og så må jeg acceptere at jeg skal lave noget mandag, som jeg ellers elegant havde sneget mig udenom ::)