MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Claus Andersen efter Februar 06, 2014, 08:43:56 pm
-
kr
-
Hej Claus, er det test1 eller test2 vi skal melde os til? :o
-
jeg er med. Hvad skal vi lave?
-
ja det bliver spændende hvad vi skal lave???+ mon det er gratis?????? ;)
-
Jeg byder 20 kr, hvis man ikke får gigt af det.
-
Jeg går altid efter gratis minus 10%