MC Klatten forum
Information fra Klat til Klat => Begivenheder/Arrangementer/Køreture => Emne startet af: Finn Damkjær efter Januar 21, 2014, 12:55:43 pm
-
Hej. Er der stemning for at mødes i Klatten og se Super Bowl 2014 mellem Denver Broncos & Seattle Seahawks på storskærm::). Så vidt jeg kan se er det muligt at streame kampen gratis til PC :D. Optakten begynder søndag aften kl 2300 og selve kampen fra kl0030 - 0430. Jeg kan selv først være i klubben omkring kl 23. Kom frisk ;)
-
Det er jo midt om natten! Der håber jeg på at sove rigtig godt. Men god fornøjelse, Hr Natteravn!
-
Tilslutter mig Karen :o
-
Hej Klatter!
Jeg ønsker også god fornøjelse og et spændende spil, så i holder ud og kan være vågen hen til kampen slutter - men god nat alligevel ;)